Hungrig...

Var i skolan idag. Hade en föreläsning om etiska yrkeproblem inom journalistiken. Bra att lära sig lite mer eftersom vi ska skriva en artikel om ämnet. Måste bara hitta en att intervjua. Men det får bli imorgon för nu är det för sent.
Sen hämtade jag ut boken jag ska läsa tills nästa måndag.. Fast bara några kapitel.
Det har vart grymt skönt hela veckan att slippa gå till Hemköp och handla. Har inte behövt göra det en enda gång sen i måndags då jag veckaohandlade. Ska nog fortsätta med det.

Min mage är kurrig. Jag har bara ätit en ostbaguette idag. Och Tommy är i skolan och pluggar inför en tenta han ska ha imorgon så han kommer nog inte komma hem snart...Undrar om jag ska laga ihop maten nu så får han värma sen. Det ska bli kyckling med sötsursås och ris.

Sen ska jag packa väskan inför helgens hemresa. Sen ska jag nog städa lite oxå. Eller om jag gör det imorgon innan vi åker. Det är superskönt att komma hem till en ren lägenhet.
Bussen hem går 16:30. I Eskilstuna kl 18:00. Sen hoppas jag någon kan hämta oss annars måste vi vänta till tio i sju innan bussen till Ärla går. SUCK! Men hoppas nån kommer iaf..
Och att nån hemifrån mig kan hämta oss från Ärla till Hällby på söndagmorgonen. :) Så vi slipper åka buss. Så jäkla dyrt i Etuna. Speciellt från Ärla.

Men nu ska jag messa Älsklingen och höra om maten.

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0