Kväll

That's like the perfect poop
Citat från Jackass. Det handlar alltså inte om min Poopis (Perku) utan åt den mer ofrächa saken ;)


Nej, Poopah, jag ska inte glömma din jacka. Även om jag kommer sakna den. Men eftersom jag använder den och kommer ha den på mig när jag åker hem så kommer jag ju inte heller glömma den. Hehe.


Pizzan var B-E-A-utiful. Det blev massor över, för jag gjorde dubbel sats, så det blir lunch till imorgon oxå. Imorgon ska jag inte göra någonting. Sitta hemma. Kanske fixar fram en film jag kan se.. Eller läsa min bok.
Eller plugga, men bara kanske ;-)



Jag är sugen på popcorn. Det vore gott.... Och på vatten. Ska ta mig ett glas.


Allrightythen, take care then, bye bye then
Vilken film? Vilken film?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ace Ventura, pet detective!!

2007-03-13 @ 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0