Mycket nöje

Jag har en bra förklaring för varför jag skriver här så mycket. För att det är bra att skriva mycket, nu när jag ändå ska försörja mig på det.
Borde kanske skriva en krönike/kåseri och publicera här.. Just nu är det ju bara tankar. Ibland värdelösa oxå. :)
Som sagt...

Dagen hittills:
vaknade som sagt tidigt. Fast om det kan ni läsa i det andra inlägget.
Sen la jag mig i sängen igen, som planerat. Kollade lite på tv.. Sen vid halv tio kanske började jag träna. Fast jag gick inte ut och tränade utan jag fyllde två vattenflaskor och använde som hantlar. Sen käkade jag frukost och diskade. Sen duschade jag en snabbis. Satt lite vid internet.. Ungefär.
Sen hamnade jag här vid datorn igen.
Jag väntar på att Älsklingen ska ringa eller komma hem. Undrar hur det gått med hans tenta...

Jag tänkte att jag var hungrig. Men jag tror inte att jag är det än. Väntar lite granna. :)

Uppdatering om rådjuret: det har inte kommit tillbaka sen vi såg det i veckan. Kastade ut ett äpple med det hamnade fel så nu ligger det helt gömt bakom ett träd under gammalt gräs och löv. Otur för vår vän.. Men hoppas hon kommer tillbaka och kanske har ett litet kid med sig, som förra våren.


Poop. Det är nog det roligaste engelska ord som finns.
Och ja, jag har dålig humor.


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0