Några timmar kvar

Har städat och handlat hittills. Ska diska och laga mat snart... Disken, fy fan. Jag har verkligen att diska.. Blää! Egentligen är det Älsklingens tur, men han jobbar :)

Jag lyckades somna om imorse. Gosade ner mig bredvid min sötnos. Sen somnade jag gott igen. Fast vaknade ganska snart eftersom han gick upp och rotade omkring i köket. Fast det var skönt iaf.

Vad hände med solen? Våren skulle ju komma i helgen... Det var iofs ganska varmt ute iaf, men jag vill ha sol!!! Ge mig. Fast på måndag tror jag att solen skulle komma. Fast metereologerna skjuter väl upp solkommandet hela tiden iaf. Försvinn äckliga moln..


Kjol och skjorta ikväll. Och mina älskade, älskade, älskade skor!


Hehe. Kollar på Hundra Höjdare!!!-reklamen. Dom säger Hallå där! Varje gång dom träffar personen dom ska intervjua. Hehe. Det låter ganska roligt.

MEN nu ska jag ta bort turbanen från mitt nytvättade hår. Samt torka det under hårblåsen.. Bäst så. Får se vad det blir för frilla ikväll sen.. Kanske fotar och lägger ut på bilddagboken.

Skåål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0