News

Nyss hemkommen från den varma men blåsiga turen in till stan. Det var väldans skönt väder :P

Senaste kändisspaningen:
David Batra nästan gapade med sin skånska ett "Ja" i mitt öra när jag just kom in på Åhléns. David Batra är, för den som är löjligt okunnit om vem en av dom roligaste i Sverige är, med i bland annat Kvarteret Skatan. Det var alltså anledningen till att han var på Åhléns. Han och Johan Glans (som jag oxå spanade in) satt och signerade DVD från Kvarteret Skatan. Så jäkla rolig serie!
Bästa är när Batra ska snacka danska. Eller nåt.. ;)

Jaha.
Då var det bara städning av lägenheten och mig kvar då. Klockan är ju faktiskt snart två!
Skål

Kommentarer
Postat av: poopi

omg, johan glans äger, han är grymt roligt

2007-03-10 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0