Planering

Jag har börjat tänka mer på vad dagen skall erbjuda. Jag ska nog ner på stan. Eller inte nog, jag ska ner på stan. Alldeles strax, eller lite senare. Det är inte bestämt. Jag ska försöka få med min Älskling. Han behöver en vårjacka, och är inte den här dagen perfekt att handla denna! Jag däremot ska handla underkläder. BH och trosor. Gärna billigt.. Typ H&M.
Därefter ska jag börjar översätta nästa gäng med notiser till gust.. Det är lyxigt att få alla nyheter före alla andra :-)

Åh, ska jag kanske handla hem påskägg redan idag! Hmm, kanske kanske.. Förra året fick familjen smycken i. Vet inte vad jag ska ha nu.. hummm. Godis I guess. Kan ju köpa ett stort till alla fyra till och med. Fast godiset kan jag inte lägga i nu, för då äter jag upp det innan ;-)


Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0