Promenix

Det tog inte lång tid att gå till stan. Hade missberäknat totalt! Jag sa ju en timme, om jag valde rätt väg. Jag valde först inte rätt väg. Jag gick till Fältöversten, Karlavägen, Östermalmstorg, Norrmalmstorg, Segelstorg och ner på Hemköp. Handlade lite saker. Tog tunnelbanan hem. När jag kom hem och tittade på klockan hade det allt som allt gått en timme och tio minuter. Shittans.. :-)


Ska ta det lugnt framför tvn nu.


Åker möjligen hem till Eskilstuna imorgon. Har inget att göra i Stockholm iaf så. Kanske partar med dom gamla festkompisarna, eller med syster och hennes kompisar. Får se..
Och så ska jag gosa med min älsklingsgosmysunderbaringskatt!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0