Shopping..

PUST! Det är jobbigt att gå på stan en hel dag och handla (eller inte handla) kläder. Klockan halv elva mötte jag Perku på cityterminalen. Sen traskade vi omkring i affärer. Provade en hel del, men knappt nåt satt bra. Dagens förvåning var att jag inte hittade några byxor på Weekday. Hittade ett par svarta iofs, men tog fel storlek och orkade inte hämta en till. Var ganska trött på att prova kläder då. Men jag hittade en blårutig skjorta där iaf. En sån som jag redan har i svart och röd-grön rutig :) Och så var jag tvungen att köpa tre par strumpor med Hello Kitty på. Har tittat på dom ett tag, men nu köpte jag dom iaf. Suupersöta!


Käkade enchiladas på Tacobar. Det var ingen höjdare. Jag råder nog ingen att gå dit. Även om dom var snälla och lät oss kissa i den hemliga toaletten :P haha
Don't ask...


Ska diska nu. Sen laga maten för ikväll. Eller eftermiddag blir det väl, men vi är redan hungriga iaf. Lax i ugn ska det bli! Smarre!

Have a nice day
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0