Slösar tiden

Kan man säga så? Att jag slösar tiden..? Det jag menar är att jag endast kommer hit för att skriva av mig och få tiden att gå fort. För två anledningar: dels för att om 25 minuter börjar AFV. Innan det finns det inget bra på tv. Och dels för att min Älskade slutade jobbet för fem minuter sen och troligen är på väg hem. Så han är väl hemma om 50-60 minuter kanske... Då ska vi nog äta mat. Idag ska jag laga köttfärssås och spaghetti. Och den ska bli supergod! Den blir bara godare och godare för varje gång jag gör den. Skönaste är att köttfärsen är tinad :)

Alltså, du får inte tro att jag är nåt tv-freak. Jag har tvn på men oftast har jag den bara i bakgrunden för att det är skönt. Som nu ungefär... Iofs håller jag koll på varje tidpunkt "mina" program börjar under dagen och planerar in ungefär när lunchen ska ätas så jag slipper titta på nåt sånt där spel-program (som jag tidigare förklarat att jag hatar).
Pust.

Imorgon ska jag till skolan kl 10. Då är det obligatorisk föreläsning i aulan. Den ska handla om pepparspray. Typ om den är ofarlig och om varför polisen använder den men att dom inte använder den under utbildningen nu för tiden. Anledning? Ska bli intressant.
Efter skolan, vid ett, ska jag och Erica till Regeringskansliet och hämta ut papper.
På tal om det ämnet. Man var tvungen att ringa dit och säga diarienummret så dom kan hämta fram papperna till imorgon så vi får dom på en gång. Och jag hatar (!) verkligen att ringa. Det är en av mina största fobier. Jag går hellre till en person och träffas än att ringa. Men usch för telefoner alltså. Fast det är inte jobbigt om nån jag inte känner ringer till mig. Konstigt...
Men vid såna tillfällen när man ringer och allt går bra så blir jag så där härligt stolt över mig själv. Återigen har jag övervunnit min rädsla.
Rädsla är ett jobbigt ord att skriva på datorn. Ordens ordning passar lixom inte in där som sitter och skrivs. :)
(btw)


Grattis alla kvinnor på er dag idag!
(tönterier)

Det ska bli en gryymt kul fest här på lördag alltså! Massor med kul ska vi ha. haha..
Det ska oxå bli skönt med en fest där vi inte ska gå ut sen oxå. Utan nu ska vi bara va hemma och festa. Och somna  skönt i sängen. Som vanligt är madrassen uppbokad men inte till nån som ska på festen, utan till Jonathan som skulle på nån annan fest i Stockholm. Men han är oxå väldigt välkommen ändå :)

Nu ska jag ringa litegrann.
Till den och den och den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0