Smink

Det ringde en tjej till mig just när jag kom in på Åhlens. Hon sa att min kompis Mathilda hade vart och fått en gratis sminkning på ett ställe och att hon skrivit upp mig där. Så jag kunde få en gratis sminkning (typ som på makeupstore) och sen skulle jag bli fotograferad av en fotograf (30 bilder). Som man kunde köpa sen. Men att sminkningen var heelt gratis iaf. Och sen fick jag ta med tre kompisar som oxå skulle få göra samma sak gratis! What is this place?!
Så vi ska dit nästa onsdag iaf.
Kul! :D


Blä blä blä.. Tvåhundra mera pengar till mat idag då. Bajs mat. Fan att man måste äta för att överleva.. Det är ju bara dyrt..
Men men.

Ska läsa min tidning nu!
Baaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0