Snart är det helg!

Konstig sak att säga kanske, men när man planerar upp veckan så går tiden mycket snabbare. T ex idag ska jag vara vid regeringskansliet kl 15. Tills dess kommer tiden bara gå snabbt. Sen efter det kommer tiden gå ännu snabbare! Sen imorgon ska jag hem till Daniella. Och på fredag kommer nog mamma och pappa hit och äter. Sen är det helg helt plötsligt. :)
Sweet.


Sov skönt med nya sängstommen. Även om sängen känns lite annorlunda nu när den har ett ordentligt stöd. Mkt bra, mkt bra.


Undrar om jag ska fixa nån lunch. Bäst att äta ganska tidigt idag tror jag. Äter inte så värst sent ikväll. Alltså shit! Min blogg är som mina tankar. Jag skriver endast det jag tänker. Kul för er att läsa lixom :P
Haha.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0