Tips!

Beware of the Dog - Jamelia.
(I samband med den låten tipsar jag såklart om Personal Jesus - Marilyn Manson
Grace Kelly - MIKA
Mika som fkt kommer spela på Berns 7 april. 185 pengar kostar kalaset. Den konserten ska jag nog gå till. Och Berns var jäkligt nice alltså. Hela stället var coolt..


Jag känner på nåt konstigt sätt för att börja träna. Typ springa, eller jogga/gå, för min del :P Men på nåt sätt röra på mig, gratis. Ska kanske ut imorgon då. Ladda mp3n med schysst "röra-på-sig"-musik. Bästa vore om cykeln hade ett helt däck, men nu har den ju inte det (haha). Den stora frågan är ifall den någonsin kommer ha det. Skitcykel. :D
Måste bara hitta småbatterier till min andra mp3, som man kan hänga runt halsen. Den andra är så stor och klumpig (men rymmer mer musik och är snygg) :) Alltså det är en Creative Zen tror jag.. Ingen pod.


Oh, om 20 minutas börjar Hitta hem. Mycket bra, gulligt, underbart program på Fyran.


Ingen Älskling är hemma än.





Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0