Tråkig dag

Jag får nästan ångest av att vara själv hemma. Och veta att jag kommer vara det tills imorgon klockan 10 (då skolan börjar). Tommy stannar i Eskilstuna över natten idag oxå :( Det enda postitiva över det är att hans pappa ska skjutsa honom hem hit imorgon, och samtidigt ska dom köpa sängstommen på Ikea. Jag kanske inte hinner följa med. Men hoppas det.

Dagen har inte vart händelserik. Riktigt tråkig fkt. Vaknade. Kollade på Vasaloppet. Heela vasaloppet. Tragiskt eller vad? Sen lagade jag makaroner och köttbullar (som alltid, orka ha fantasi, eller ork att gå och handla). Sen kollade jag på mer tv. Sen kollade jag på Scrubs på datorn. Sen sitter jag nu här och skriver.
Fuck fuck fuck!


Jag borde ha gått ut för en promenad. Det har vart fint väder idag.. Men jag orkar inte nu. Och snart blir det mörkt oxå. Eller? Kanske...

Ångesten kryper faktiskt i magen. VAD SKA JAG GÖRA? Snälla älskling, kom hem....
Borde kanske diska. Mm, det ska jag nog börja med att göra.
Sen sätter jag nog på tvn igen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0