Underlig dag

Det har vart en underlig dag. Alltså en dag som inte är som vanligt. Tre huvudanledningar.
1. Jag köpte en macka i kafeterian på skolan. Dom är/brukade vara skitgoda! Och lagom billiga lixom. Sen smaskar jag på mackan. Har nästan ätit upp allt då jag vänder på den, för att äta från andra hållet (don't ask me why) Men tur va det, för där på salladen, som vart inplastad, kryper en liten fluga!!!! Uääääääk....! Må illa. Slängre mackan.
2. Sen hade vi seminarie och läraren får ett infall att vi ska göra en kort text genom att använda våra sinnen. Vi ska göra det på stenkullen som ligger mitt på skolgåren (asmysigt att sola där). Iaf. Klassen delades upp i sinnen. Vad får inte jag då, om inte smak! Haha. Så det slutade med att jag käkade två sorters barr (inte gott), jag smaskade på torrt gräs och slickade på berget. Fast berget smakade just ingenting. Men ingen annan i min grupp vågade smaka på det, så jag fick göra det själv.
3. En mystisk äldre utlänsk man viskade i mitt öra att jag var: "ein micket vaker kvinna". Jaha. Tack.


Det är varmt och skönt ute idag. Underbart!


Min Älskling var nyss väldigt söt. Han somnade nästan sittandes i soffan, med hörlurarna i öronen. Han såg ut att njuta av musiken...
mmm..


Idag önskar jag alla mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0