Update

Jag sitter och tittar på ett sånt där spökprogram på tv4+. (ryser) Det är läskigt. Jag tror ju alltid stenhårt på sånt där. (synsk som jag är).. Det läskiga är dock att jag är själv hemma för Tommy är på kontoret. jaiks!
Men men... :)
Phew, paus. haha!
(Det okända hette det visst.)


Mamma och pappa kommer inte komma på fredag :( Dom ska åka till Ikea i Västerås för att sen börja jobba med sovrummet. Men dom kommer nog hit snart iaf ;)


Idag fick jag blommor av min älskling. Han hade dom bakom ryggen när han kom hem. Jättefina rosor... (underbaring). Han tyckte det var läskigt att köpa blommor. Det var nästan första gången han gjorde det. haha! Fast han valde färger helt själv (sötis).
Sen fick han en chokladkaka av mig.
(hehe)


Åh. Ballerina minimuffins. Vem vill inte äta det?
Sluuurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0