Utmaning

Jag tror att jag blivit utmanad av Jenny att skriva upp 6 saker om mig själv. Tre stämmer och tre är lögn. Gissa vilka som stämmer in på mig!

1. Jag har fått stipendie alla år jag gått ut från skolan. Dels på grund av min otroliga förmåga att vara en schysst kompis och dels på grund av mina betyg.

2. Jag är sjukligt bakterierädd och städar toaletten varje dag.

3. Jag är en extrem tidsoptimist och kommer nästan alltid minst tio minuter för sent. Något som verkligen retar mina lärare. Jag försöker dock ändra på mig.

4. Av någon konstig anledning måste jag alltid titta ut genom mitt fönster varje gång jag börjar prata i telefonen.

5. Jag säger det inte högt, men jag älskar att läsa dötidningar så som Cosmo, Solo eller Veckorevyn. Pinsamt eftersom jag läser journalistik. Riktig journalistik...

6. Jag har alltid hatat kaffe, men har nyligen börjat dricka det. And I love it!

Jag utmanar nu Erika att göra samma sak. För hon är den enda jag vet med säkerhet som läser min blogg och inte redan har gjort samma sak. Men läser du, utmanar jag dig oxå! :-D


Så gissa vilka som är rätt!

Kommentarer
Postat av: yster

weeeell, jag gissar på att 1,4 och 5 är sanna!

2007-03-29 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0