Vår, vår, vår!

I dagsläget har jag plockat undan saker och kläder. Alltså: det som finns kvar är att dammsuga, torka golven och hyllor och sånt, samt diska. Disken är värst.
Så just nu ska jag sätta på mig sköna kläder och dra mig ner mot stan.

På nåt underligt sätt känns det som att jag har bra med pengar. Så är ju inte sanningen, men i magen har jag inte den där slösa-inte-dina-pengar-känslan. Som kommer då jag kan bli pank. Ok, riktigt så illa ligger jag väl inte till, men jag ska ju faktiskt på semester i sommar och till det måste man ju spara. Speciellt om man måste betala resa typ nu.

Nog diskuterat om tråkiga saker.
Det är ju fest ikväll! Sånt är ju bara kul :D
Baaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0