Vart är solen?

Varför är det molnigt idag?
Kom sol, kom!!


Ska åka hem till kära familjen i Eskilstuna idag. Kommer ta tåget som går klockan 12:55. Framme 14. Cirka.
Sen ikväll ska jag iväg och dricka lite vin. Kommer nog inte gå ut och dansa. Får se... Men troligen inte. Billigast så :-) Vet inte vad jag mer kan säga i mitt inlägg.
Eller jo, många grannar hade fest igår kväll. Klockan 12 satt några och tittade på nån fotboll eller annat match. Vilka går så sent på kvällen? Det visslades och klappades händer som fan. Sen hade puben uthyrts och dom lät hela huset få veta vilken usel dunka-dunka-musik dom spelade. Basen kommer fram genom alla väggar! Fast jag somnade ganska snart iaf. Skönt de..

Just nu är min Älskling på väg till sitt prov. Håller tummen för att det ska gå bra! Vi kommer nog inte åka samma tid till Eskilstuna. För jag måste nog vänta ända till 15 innan han kan åka isf, och det är så lång tid.. Då kan jag lika gärna shoppa med mamma ist :-)

Nu ska jag duscha. En snabbdusch, eftersom det är smått stopp i den. Och fastän vi anmält det tidigare i veckan är det inte fixat! Jävla...... Så jag får duscha snabbt innan vattnet samlat sig allt för mycket. För duscha ska jag! Sådeså..


Men ha en väldans trevlig lördag, och söndag!
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0