En natt senare

Jag har som kanske sagt blivit sjuk igen. Vaknade i går morse och kunde inte andas genom näsan. Det var nog därför jag hade sån huvudvärk i söndagskväll (och dag). Och sjukdomen har fortfarande inte gått över. Har ont i ansiktet. Och det är skitjobbigt. Ont i käkarna, bihålorna, pannan.. överallt! Har druckit en C-vitamin och smaskat i mig en Ipren iaf. Men skulle helst bara vilja ligga i sängen hela dagen. Men som du vet kan jag inte det.
Ska nu innan Skansen skriva mitt minireportage. Det dummaste någonsin som vår lärare kommit på. Ever. Skitsak iaf. Sen klockan 14 ska jag vara på Skansen. Men kommer nog åka dit lite tidigare och kolla runt. Synd att jag måste vara där själv. Älsklingen sa att han ville följa med mig, men han måste nog hålla på med nåt skolarbete hela dagen. :-(
En annan dag kanske.
Kommer inte gratis iaf. Tack Grönan. Lite bra är ni allt...



På söndag ska jag alltså på musikal. Nån Elvismusikal.. Har inte så mycket koll. Efter det är det årets första pubkväll på Grönan. En del mesar ut och kommer inte. Grrr!



Det ska bli grymt skönt att brudarna kommer hit i helgen. Har inget annat än att tänka på förutom att ha kul.. Skönt. Måste klippa mig! Så brudar, ni måste hjälpa mig komma på frillan ;-)


Två sena kändisuppdateringar: Måns Zelmerlöw var på grönan innan vi öppnat och fotade sig med nån brud. Har ingen aning om till vad eller varför. Men iaf. Såg honom bakifrån och från sidan (Johanna, sluta skriva tråkiga saker!).
Sen passerade jag bröderna Schulman på Östermalmstorgs tunnelbanestation. Varför jag var där är en annan historia. En var lång. En var kort.



Åh, jag ville nyss bara lägga mig i sängen och kolla på tv. Men nej, jag måste börja skriva nu.. Suck.
Tänk på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0