Freedom!

Nu har jag sovit och sovit som en stock! Igår slutade jag 20. Skönt de.. Skippade Skeppsbar men det var nog bara bra. Kom hem, käkade en macka, snackade/beklagade mig med Tommy, sov. Jag var helt slut! Det var kämpigt att starta säsongen med fyra heldagar.. I kärlekstunneln dessutom :-)
Jill är rolig.
Roligast.



Idag har jag skola klockan 13-16. Vi ska gå igenom vår tidning som vi gjort, sida för sida. Hoppas vi gjort ett bra jobb! Men det tror jag nog..
Sen måste jag handla på vägen hem. Tommy har ju vart i Eskilstuna och jag har jobbat hela helgen. Så nada finns hemma!


Sen är jag ledig helt imorgon och så börjar jobbet på fredag klockan 15 igen. 15-23 jobbar jag då... phew! Hoppas vädret är mycket varmare! Brr.. Tur att min förkylning inte blev värre i helgen.

Ska kanske till Syster o Bror idag igen. Fast Tomas Bettnér är fan inte så rolig... :/ Hmm... Får se. Sen imorgon kväll skulle vi i klassen kanske ta en öl och fira att tidningen är klar. Trevlans!


Nu ska jag göra annat. Som att duscha till exempel.


Ett STORT GRATTIS till min bästaste vän och kusin som fyller 20 idag!!!
Synd att jag inte kan komma hem och fira dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0