Fullt upp

Öj, öj, öj..
:-)
Fast så mycket har jag inte att göra iofs. Men det känns som det eftersom jag har mycket inplanerat. Men typ 80 procent av allt planerat är av en rolig karaktär.
Strax ska jag ner på stan och gå igenom våra minireportage i responsgrupperna. Kanske utomhus för Peppes hund är dålig i magen så han måste följa med. Stackaren...
Efter det kommer Jocke hit. Han och Tommy ska hålla på med musik, nåt. Först ska vi äta lunch. Kanske spenatburgare i Hötorgshallen! Slurp! 40 spänn med dricka och man blir asmätt!
Sen ska jag kanske klippa håret. Fast just när jag skrev det där kom jag på att jag måste ändra mitt minireportage tills klockan 16... Hmm, får isf klippa håret efteråt.. Kom på mer: måste ju ha telefonnummret! (hihi)


Det blev ingen Grönan iaf. Jag kommer inte hinna få mitt medarbetarhäfte förens om nån månad eller så. Och Perku ska dricka för alla sina lönepengar så hon har inte råd ;-)
Men bio kanske, ja varför inte! Pirates kanske till och med. Om nu inte Tommy väldigt gärna vill se den med mig.


Nu ska jag äta frukost.
Baj

Kommentarer
Postat av: Eve

Guuud va jag längtar tills Pirates 3... Slurp för Johnny ;)

2007-05-24 @ 09:37:05
URL: http://dustyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0