Ge mig sömn!

Jag är så trött. Egentligen borde jag slängt mig i sängen på en gång när jag kom hem. Fast jag blir lite girig. För om jag somnar nu, sover jag tills imorgon då jag ska börja jobba igen. Måste ta vara på den vakna tiden jag har. Börjar 10 imorgon. Slutade 23 idag. Spank you Gröna Lund. Vi är uthyrda dom första två timmarna, det är därför jag börjar tidigare. Friskis och Svettis ska dit...


Tommy är ute och partar ikväll med några polare. Han var på Frescati och kollade på nå band som spelade när vi snackade för en halvtimme sen. Så när han raglar, eller går om jag har tur ;-) så kommer jag vakna av honom oxå. Jag ska nog sätta på tvn och somna till den. Skönaste.. Kanske läsa en bok samtidigt. Som sagt: jag måste ta vara på min lediga tid. Jag hinner inte göra bara en sak samtidigt.



God natt världen.
Sov gott.
Dumungar - besök inte grönan imorgon! Vi har fått nog av er och era guldkort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0