Jag hatar gratisdagar

Vi. Du vet kortet Vi som man kan ha i vissa butiker. Orkar och kommer inte heller på vad det kan kallas. Men dom iaf har kunddagar på Grönan. Dom har hyrt oss i två dagar. Igår och idag. Och dom här dagarna är inte goooohoooous! Fifan så folk beter sig när något är gratis.. Fy!
Jag sa till Tommy igår: Snälla, påmin mig om att vi aldrig ska åka till grönan om vi blir erbjudna det gratis. Påmin mig.



Börjar klockan 14 idag. Slutar 21. Lagom lång arbetsdag. Har iofs skola innan.. Ska åka om nån minut. Snabbuppdaterar här bara.


Helgen den 25:e kommer mina favvisbrudar Perku och Fia hit! Vi ska ha en riktigt tjejhelg. Utan att Fia får ouzo i ögat. ;-)


Bye bye then. Kom inte till grönan gratis. Ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0