Jobb snart igen

En skön lång ledig vecka har passerat. Klockan 15 slår Gröna Lund upp portarna igen. Gäster kommer kanske välla in på området. Kräva glädje och roligheter. Fast det är dåligt väder iofs. Tur för mig. Det kommer regna hela veckan dessutom. Dåligt. Dåligt.
Jag jobbar idag och imorgon. Sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag. Och så jobbar jag på lördag och söndag igen. Sen är jag återigen ledig för det är studentveckan och då har jag tagit ledig. Bla bla bla...

I morse tvingade jag mig nästan att gå upp tidigt. Bra gjort av mig. Det är nämligen inlämning av det stora reportaget på torsdag kl 17:00. Och jag hade inte skrivit något! Bara besökt min plats och så... Men nu har jag skrivit. Nästan hälften. Bra början, bra början... Får se om jag måste åka till Skansen igen och kolla mer. Om mitt stoff inte räcker. Men hoppas... Fast är ju ändå ledig lite och så, ingen fara med tid iaf. Skönt de...

Nu ska jag göra mig iordning och åka ner till Hemköp och handla. Vi har Ingenting hemma! Jaiks! Och jag kan inte storhandla själv.. Tyvärr. Men lite, det allra viktigaste, kan jag handla hem. Typ makaroner.


Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0