Måndag

Det känns som söndag.
Hela veckan sen i tisdags har jag jobbat.. Suck suck suck. Jag blev sjuk i natt. Hat jobbat mig sjuk.. Jeevla. Slutade tidigare igår för att hinna med ett tåg hem till Eskilstuna. Vilket jag gjorde. Kom hem. Käkade en liiten liiiten slice pizza (hade världens huvudvärk). Firade syster som fyllde den 13:e. Hon fick en sjal och hårfärg. :-) Som hon vart glad över..
Sen idag har jag vart på stan med mamma. Käkade lunch på kinarestaurangen. Det var sådär.. Är lite trött på kinamat nu. Sen kollade vi studentpresenter. ;-)
Ska åka hem ikväll klockan 20 idag. För imorgon ska jag göra ett skolarbete från Skansen. STRESS HELA TIDEN!! Och så måste jag skriva ett minireportage tills på onsdag. Och så ringer min opponent och säger att hon ska åka bort under opponenttiden: Börjar du bli färdig nu eller? Ehm, nej jag har ju inte ens börjat... SUCK!
Och bajs.
Omogna ord. Orka...
Jobbar iofs inte förens på måndag. Men i helgen kommer syster och kusin hem till mig för lite tjejhelg. Sen på söndag ska vi på musikal med hans familj... HJÄLP mig. Ge mig mera tid!! Sen på onsdagen efter helgen ska det stora reportaget vara klart... Fifan.
Men efter det. DÅ är jag nog färdig.. Har dessutom ledigt från jobbet den vecka efter för då tar Erika studenten och pappa fyller helgen efter osv.



Pust.


Ska umgås den sista tiden med familjen nu innan jag åker. Fast vi kommer ju ses om två veckor igen när Perku går ut.



Sofia: tjejhelg fortfarande? Har möjligen inte hunnit få mina fribiljetter till grönan då och Erika har inte råd att betala för åkband och så. Så grönan skippar vi kanske, tyvärr. Skyll på dom och Erikas dåliga pengasinne ;-)
Men party iaf! :D


Baj

Kommentarer
Postat av: Soff

Självklart blir det tjejhelg! :D Vad är grönan egentligen? Bättre med mer tid för mys istället :D Sweet! <3

2007-05-21 @ 23:05:11
Postat av: pingu

men gumman! om du inte har tid för oss hela helgen så bara att säga till du.. Inte bra att stressa sååå mkt, du kanske går in i väggen =O

2007-05-21 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0