Mhmm...

VEM :
Saknar du: Tommy, som vart borta hela helgen! (samt min katt Mimmi)
Vill du döda: Ingen faktiskt..
Rörde dig sist: Anna, som kramade mig hejdå
Vill du slå: Ibland mig själv
Kysste dig sist: Tommy
Vill du kittla: Lisa
Kramade du sist: Anna
Vill du prata med: Tommy... Vill ha lite ensamtid med honom nu!
Skrek du på sist: Erika, som var dumfull och puckad
Vill du vara som: No one
Sårade dig sist: Erika, när hon blev dumfull..
Vill du bli galet full med: Inte Erika när hon blir dumfull iaf
Gjorde dig riktigt glad senast: Ah, jobbigt att inte komma på....
Fick du sms från senast: Erika som uppdaterade mig om att hon inte hittat nån morsdagpresent
Ringde dig senast: Tommy, som berättade att dom skulle åka från Eskilstuna snart
Är vackrast på jorden: Tommy.

HAR DU :
många vänner: Nej. Några stycken.. Väl valda.
Förföljelsemani: Haha, neej!
Tvångstankar: Ja, en del... men inga som har blivit irriterande än iaf
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Lite förkyld just nu bara
Någon skada: Samma här: inte vad jag vet
Färgat håret: Ja, massor med gånger..
Brutit några ben: Nej..
Några piercings: Nope
Några tatueringar: Nej
Egen dator: Ja, faktiskt.. Eller nästan.
Bra självförtroende: Jag är nog ganska nöjd iaf
Kysst någon: JA!
Haft sex: Japp
Köpt kondomer: Nej, men jag har vart med när någon annan gjort det..
Tagit nakenbilder: Hehe, neej..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jepp!
Bjudit ut någon: Svar ja
Varit kär: Har vart och är nu!
Dumpat någon: Ja, genom sms en gång. Dumma mig
Stulit någonting: Ja, jag snodde tuggummin från blomsteraffären när jag var typ fem. Sen åkte vi tillbaka och jag fick be om ursäkt, när mamma kom på mig. Men efter det, inget!
Lämnat landet: Ja, på semester..
Rymt hemifrån: Säkerligen. Men inte på ett så lika roligt sätt som perku (.blogg.se)
Tuttat eld på nått: Nee.. Bara ljus och sånt
Gjort något olagligt: Yes, I have.. Typ gått/cyklat mot röd gubbe

Kommentarer
Postat av: pingu

=( aaaw, hack på mig angående fullhet.. förlåt..

2007-05-27 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0