Orolig, massor med orolig...

Tommy hade tenta idag klockan 13.00. Klockan 12 skickade jag ett meddelande och önskade all lycka till. Fick svar. Det var senast som jag hörde av honom. Jag har ringt konstant sen strax innan fyra kanske och jag kommer bara till "numret kan tyvärr inte nås för tillfället, var god försök senare" (resp på engelska). Har skickat meddelanden, inget svar.. Och det mest oroligsammaste är att hans mobilladdare satt i kontakten imorse. Jag fick dra ut den för att blåsa håret (så han redan åkt). Det hela tiden på att mobilen har vart laddad under natten, så batteriet KAN inte vara slut! Jag är så orolig så jag skakar...
Vad ska jag göra?
Har mejlat oxå, men har inte fått svar..
Fan fan fan.


FAN!
Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0