Riva i hår!

Jag jobbar hela tiden. När jag inte sköter den seeega, men ändå dum-stressiga Kärlekstunneln så sover jag. Eller är på väg hem eller till jobbet. NOT funny...
Jag trodde ju som sagt att jag skulle få rotera till Lustiga i torsdags (jag har säkra källor). Men så stor det ändå: Kärlekstunneln Johanna Gu. Bajs. Bajs. Bajs. Dessutom är jag sjuk. Men jag har trotsat min sjukdom två dagar innan nu och kommer göra det idag oxå. Men ska be om att få sluta tidigare iaf. 11 timmar när man är förkyld i ett dragigt och kallt Kärlekstunneln är inte kul. Inte kul..
Till och med min teamchef sa igår: Gud, va kallt det va här.
Ja, jo, här står jag och har fryst i 8 timmar snart. Och så är jag väldigt förkyld. Uppskatta mig!


Jag hatar dumungar. Jag tycker grönan ska förbjuda puckon mellan 10 och 18 att köpa guldkort. Tänk så bra jag och min mage skulle må då. Slippa bråka hela tiden.. "In med händerna." "Sitt ner i båten". "Sitt still". "Tack".
Tacka mig nån gång...



Min syster fyller 16 år imorgon. Fast jag har inte hunnit köpa nån present. Kommer ändå inte hem förens nästa måndag. Eftersom jag jobbar hela veckan som kommer :-(
Saknar att vara hemma. Mamma måste ta hand om mig lite ibland.. Speciellt när jag är sjuk.
Och så vill jag äta mammas mat. Nyttig och god mat. Sånt som jag inte orkar eller har råd att laga. Grönsaker och sånt du vet. Dyra saker.



Jag måste göra mig klar. Som jag sa: nästan all min tid går åt till att jobba eller ta mig dit eller hem. Nu ska jag strax ta mig dit. Måste göra mig iordning och handla frukost på vägen. Eftersom jag jobbar nästan innan butikerna öppnar och sluta efter att dom stängt kan jag inte handla hem frukost. Stackars mig.
Dyrt för mig.
Tur att lönen faktiskt blev bättre än jag väntat mig. Okej, kanske bara nån hundrings skillnad men ändå. Skor, skor, skor! Jag ska handla två par skor!
:-D
Unna mig lite.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0