Söndag - mors dag

Brudarna har åkt.
Jag ska städa, kolla på Grey's Anatomy, gå på musikal, sova... Ungefär.
Fy fasiken vilken rolig helg det har vart! :-D Igår gick vi och käkade: 10 pers sammanlagt. Vi åt på The New Peking som ligger vid Östermalmstorg. Fyra små rätter 109 kr. Sen dricka till det.. Bambuskotten var godast. Dom hade ett akvarium. På akvariet stod en vas, med blommor i. Däri simmade två guldfiskar. Utan syresättande saker och så. Dom simmade och käkade syre från ytan lixom. Sen kollade jag till och då låg ena fisken på botten. Helt död! Sen skämtade vi om att sushin var klar.
Fy.
Haha.
Mätta och glada drog vi oss hem till Erica och Johan. Satsade Inte på att bli full. Smuttade på mina 5 4,5:iga cider (i blandade smaker). 10 över 2 lämnade vi lägenheten och åkte hem. Trötta. Men inte fulla. Skönt...
Somnade kanske kvart över 3. Vaknade nästan pigg, men inge bakis iaf. Värt.
Sen käkade vi frulle, brudarna gjorde sig klara. Sen åkte dom ner på stan för att shoppa mer. Men inte jag. Ska ju på musikalen ikväll. Ska städa hemma ifall alla kommer hit först.


Se alla bilder på johannsing.bilddagboken.se
Det kommer mer bilder, men Erika hade inte sin sladd till kameran med sig så hon måste skicka dom till mig. Lär ta ett tag. Men hon har dom roligaste korten. (förlåt Sofia)

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0