Spark-av

Idag är det kick-off med Grönan. Klockan fyra samlas alla glada härliga grönalundare utanför Tyrol. Sen är det åka, åka, åka och äta, äta, äta som gäller ett tag. Dock är inte alla karuseller öppna, eftersom vi som egentligen kör dom ska åka ;-) Men chifarna ska firra allt! Typ som stora karusellerna komma va öppna iaf. Kommer nog inleda med Pop-expressen. Eller Voice-expressen som vi kallar den.. (gissa varför).
Sen är det väl party på Tyrol. Sen efterfest nån stans säkert. Men redan då ligger jag hemma och sover för jag har skola klockan 10 imorgon. Ett stort härligt BAJS tänker jag skriva för det...
Hoppas nu mer än innerligt att vädret blir liiite bättre. Jag har fått sol på mig idag och så har marken börjat torka. Det behöver ju inte redan iaf. Ska ändå ladda med tjocka kläder.


Har lite skolarbete jag måste fixa först. Sen ska jag strax åka faktiskt!
Pilutta!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0