Varför?

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag och Tommy mysade oss hela kvällen!
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov! Samt irriterade mig på ljuset. (snälla, ge med persienner i present)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Öppnade dörren åt Tommys pappa så han kunde lämna Tommy cykel i vår lägenhet
Det sista du sa högt?
Ah, okej, hejdå! (Till Tommys pappa som gick)
Vad har du druckit idag?
Vatten och päronlättdryck
Vad var det senaste du åt?
En dubbelmacka med rostbröd (orostat), skinka, ost och gurka! Mums!
Vad var det senaste du köpte?
Tacomat från Sabis (såsen var rutten och välde ut som lava ur en vulkan när vi öppnade locket - blä)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun, trä
Vad är det för väder hos dig just nu?
Moln, grått, varmt/kallt ungefär
Godaste glass-smaken?
Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag.
Sover du tungt?
Nej, jag både vaknar och somnar lätt. Skönt...
Drömmer du mycket?
Ja, typ varje natt
Mardrömmar?
Nja, inte så ofta faktiskt..
Vilket ämne är roligast i skolan?
Allt utom den där kursen jag hade förra terminen... psykologiliknande. blä!
Trivs du med ditt jobb?
Ja, vännerna är perfa!
Favoritklädsel?
Jeans, skön tröja.. men ska lära mig att använda mer klänning
Favoritlåt just nu?
Typ Sam's Town.. eller den var senaste, har ingen nu
Vad ser du om du tittar åt höger?
Min säng. Snyggt bäddad för en gång skull (väntar gäster)
Vad gör dig glad just nu?
Att mitt reportage kommer ordna sig!
Vad ska du göra härnäst?
Kolla på Grey's Anatomy
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Bra! Bra! Bra!
Favoritgodis:
Choklad... om jag måste välja!
Kläder just nu:
Mina forzamysbyxor (som jag nyss hittade), ett svart linne
Musik just nu:
Ingeting direkt..
Sommarplaner:
Jobba, grilla, cykla på Gotland, sista minuten some were... Bada och sola oxå
Hur många kuddar sover du med:
Två. Kanske tre om jag snor från Tommy
Spelar du nåt instrument:
Nej
Morgon- eller nattmänniska:
Mer morgon än natt tror jag...
Vilka är viktigast för dig:
Min kärlek och familj
Bio eller promenad:
Både och! Kan inte välja..
Är du kittlig:
Svar ja
Snarkar du:
Nee
Stjärntecken:
Kräfta
Äckligaste insekten:
FÄSTING! Sen geting, humla, myror, spindlar, skalbaggar osv...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga
Vad vill du jobba som?
Filma naturprogram/fota
Stökigt eller välstädat?
Välstädat (men det är bara en dröm)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nja, kanske... hellre hoppa fallskärm
Gillar du att sjunga?
Nope
Anser du att du är stark? 
Haha! Icke!
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan.
Vad längtar du mest efter just nu?
En kebabtallrik från Billy boys i Eskilstuna / Cornerhamburgare från Eskilstuna / pengar...


Varför tycker jag sånt här är så kul att skriva i?
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0