Amenåh!



Hela huset sover. Eller pappa kom nyss upp. Jag själv vaknade pigg klockan 8. Somnade tidigt igår. Var aptrött! Erika var ute och svirade. Eller nåt. Tror hon gjorde det fast hon sa att hon inte skulle göra det. Mamma och pappa var på middag. Och Lisa var hemma med mig. Fast jag somnade...
Nu gick pappa till sängen igen. Skoj! haha!


Snö ute. Bilen har inga vinterdäck än. Bästa överraskningen vore ifall pappa sa att han åkt till jobbet tidigt imorse och bytt däck! Troligt? Nope.. Så jag kommer nog inte kunna ta bilen någonstans om vi ska iväg. Som vi faktiskt ska. Shoppa lite grann... Har jag tur kanske all snö på bara vägen smälter fort som fan. För det på marken vill jag ha kvar. Vackert...


Jag blir nyfiken på vilka som läser min blogg. Dels de jag VET läser som inte skrivit kommentar. Why not? Sen på den där mannen i svart. Who are you? Hehe..


Har en Mimmi-hyllning här på bloggen. Hon är finast i världen!

Kommentarer
Postat av: the man in blak

Jag kanske snarare är mannen i grått? Blev du klokare nu? ;)

2007-11-10 @ 15:25:37
Postat av: Sofia

Jag erkänner! Jag läser din blogg ibland ;)
/Hälsningar Grönan-Sofia.

2007-11-14 @ 05:15:23
URL: http://mustaschia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0