En lonely söndagkväll

Jag är så hemskt ensam. Och jag är så hemskt klagig. Men det får man göra om man är ensam.. Har kolla in 6 nya avsnitt av Grey's Anatomy! Supersweet! Jag visste inte att dom fanns, men så kollade jag och så fanns dom. (nähä?) Och det var jättebra! Måste hålla bättre koll nu när nästa avsnitt släpps.

Ingen Älskling är hemma än. Han ska åka hem med sin pappa tidigt imorgon bitti. Så nu kommer jag sova lika uselt inatt. Men jag har bestämt mig för att stänga av tvn i alla fall. Om jag tycker det blir läskigt så sätter jag på den igen. Till exempel om jag vaknar till under knak-timmen. Så hela lägenheten knakar! Seriöst! Allt knäpper och låter, men endast en timme ungefär innan solen börjar synas på himlen. Tror det beror på temperaturförändringar. Att om det blir kallt eller varmt så flyttar husets utsida på sig. Typ som trä, som är ett levande material. Ungefär.. Jag låter mig tror det, inte att det är spöken. (som av nån anledning skulle njuta av att skrämma mig genom att knäppa, hehe).

Inatt kommer det nog inte ringas på ringklockan heller eftersom det är söndag. Igår skedde det bara en gång, som jag vaknade av i alla fall. Och bara ett ring! Inte sånt där hetspuckoryck: pling-pling-pling-pling-pling (osv). Jag vill bara ta min längsta köttkniv och snabbt som fan sticka upp den ur brevinkastet så den äckliga plinghanden skärs av! Eller så vill jag koppla in el på plingknappen... Men så tänkte jag att det är ju inte så bra om någon verkligen behöver hjälp eller ska hjälpa mig. Risk värd eller?
Hur som helst är plingarna de mest hatade av alla i hela världen.



Nähä.. ska väl lägga mig i min stora säng nu då. Den är säkert kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0