En sån där sak igen...

1. VAD HETER DU?
Johanna

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Vinröda mysbyxor..

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Älsklingen som spelar Mario Galaxy på Wii (superkul btw)

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Spelade Mario, pluggade...

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Spaghetti med köttfärssås i skolan (mums)

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Tråkigt osnöigt och kallt :(

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN med?
Älsklingen

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Håret (av nån anledning)

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Yes!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Det har vart en bra dag. Inte allt för stressigt. Kollade igenom den icke godkända tentan, lite besviken. Hade ändå fått poäng på alla frågor, poop...

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Julmust under vintern. Annars dricker jag mycket vatten (gärna kolsyrat).

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Vin. Iblaaand cider som jag är sugen. Men det dricker jag mest på sommaren..

13. FAVORITSPORT?
Badminton är roligast att spela i alla fall. Och fotboll..

14. HÅRFÄRG?
Mörkbrun

15. ÖGONFÄRG?
Grå, typ

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
På sommaren är båda bäst och på vintern är båda sämst!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Erika (Perku, Perk, Poop) 19, Lisa 16

18. VAD GÖR DU? (PLUGGAR, JOBBAR?) VAR?
Pluggar journalistik på Södertörn

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Superbad. (ganska bra)

20. ÄR DU KÄR?
Mer än någonsin!

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Jag snor M:s svar och säger "alla lediga dagar" (annars fredag)

22.FAVORITHOBBY?
Läsa, titta, lyssna

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Det finns bara en person som jag bjuder ut och det är inte pinsamt ;-)

24. FAVORITMUSIK?
Orka säga alla. Ni som känner mig vet.. Men det mesta =)

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Samtidigt

27. SAMBO ELLER SÄRBO?
Sambo

28. TE ELLER KAFFE
Uäck för båda! Jag säger glögg!


29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Snodde från en mejl, men alla som läser min blogg och vars bloggar jag läser kan ju skriva..

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Erika, Sofia...

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning! (det var ju typ ingen som erkände att dom läste min blogg så...) =)

32. HUR BOR DU?
I en liten lägenhet (etta)

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu läster jag sista Harry Potter (på engelska såklart - illa att jag inte gjort det tidigare) Men Sagan om Isfolket är också en favvis (btw, Erika skynda dig att läsa sista boken så jag kan få den snart!!)

34. FAVORIT FÄRG?
Röd

35. FAVORITSPEL?
Allt med frågesport! I love it!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Hehe nee

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nope

38. ÄR DU ROMANTISK?
Skulle vilja vara mer...

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Japp!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen. Jag snodde den från ett mejl..

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Plugga.. vara i skolan och labba

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
17:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0