Första snöfallet

Igår vart det fullt upp hela dagen. Eller inte riktigt kanske. Eller whatever. Skrev tenta klockan 13. Gick bra, eller inte. Svårt att veta som vanligt.. Blev klar tidigt. Fick vänta utanför i två timmar (!). Kraftig träsmak i stjärten!
Men brudarna blev tillsist klara och vi drog till Carmen. Käkade hamburgertallrik (med stekt ägg..hmm?). Drack några öl. Nästan hela klassen var där faktiskt. Ungefär två stycken saknades bara..
Jag och klasskompis drog vidare till Debaser där Älsklingen med vänner skulle vara. Eller vi kom ungefär samtidigt fram till kön så. Första snön föll över Stockholm. Det mesta tror jag fastnade och plattade till mitt hår! Blev ganska slickat. Illa..
Debaser var uselt. Typ. Dyrt inträde och halvtaskig musik tyvärr. Jag och Älsklingen gav upp och försvann ut i snön igen. Köpte med oss kebabtallrik hem! Värsta goda!

Vaknade halv tio, men somnade om till tolv eller nåt. Trodde jag faktiskt bara sovit en halvtimme eller så. hehe.. Sen åkte Älsklingen hem till Eskilstuna och jag gick till Ica och handlade. Har ikväll lagat en maffit tacopaj till mig själv! Och den blev supergod! Så magen är glad nu =)
Tänkte slå mig ner i soffan igen. Kolla på tv resten av kvällen. För jag har verkligen inget att göra! Inget plugg. Skönt.. Imorgon har jag alltså inte heller något för mig och Älsklingen kommer inte hem förens på måndag. Hmm.. Kanske kan ta tag i mig själv och städa lägenheten ordentligt. Typ plocka ut saker från skåphyllorna och torka. Sådär som man göra när man städar på riktigt.
Men jag ska inte lova något. Är det för bra saker på tv lär jag fastna framför den...



Så det blev problemas med att somna ikväll, som alltid när jag ska göra det själv. Jäklarns.. Jag skulle inte kunna vara singel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0