Fuskare!

Älsklingen igår: Nu tänker jag börja äta och leva nyttigare.
Jag (wtf): Jaaajaa..
Han: Så du ska också göra det? Jag tycker det..
Jag: Visst.
But I hate it! Min kropp är inte gjort för nyttig mat. Den mår dåligt av det.. Typ. Ibland kan det vara gott med nyttig mat. Ibland inte.
Sen kommer jag på. Alldeles nyss.
Messar honom. Han är i skolan och brukar minsann inte äta nyttigt då.
Jag: Hoppas du inte äter burgare i dag. Det är minsann ingen nyttig mat.
Han: Jo, men jag åt med sallad och ramlösa.
Jag (WTF): Det är ändå onyttigt. Dressingen är det.
Han: Nej, det är stripsen som är onyttiga.
Jag: Jaha, men då kan ju jag gå och käkade cheeceburgade flera dagar i veckan..
Så fuck att burgare är "nyttigt" om man inte tar stripsen. Då tänker jag fan börja med den dieten. Och dessutom är jag sjuk. Jag borde inte få sitta hemma och tänka på hur han tuggar i sig min favoritmat.. Fy fan alltså!


Jag får väl äta nudlar nu eller nåt. Ska kolla in skafferiet (det tomma skafferiet) och se vad som finns. Måste spara på pengarna..


Fy fan är det ända jag kan säga... fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0