Gårkvällen

Det var superkul igår! haha! Spelade spel typ i fem timmar! Fast lite annat hände väl under tiden. Fick uppdraget att sätta på mig alla (!) kläder som fanns i hallen. Jag syns knappt på bilderna.. hehe. Det var varmt och tungt. Sen blev jag tvungen att gå ut i korridoren också. =)
Helt plötsligt hade klockan blivit halv 2 och Erica och Johan åkte hem. Peppe sov över. Vaknade av att mamma ringde imorse. Typ vid tio. "Somnade" om en timme. Vaknade av att mamma ringer igen.. hehe. Mådde faktiskt ganska bra. Vi gick till kebaben och handlade just kebab då när Erica och Johan hade åkt hem. Supermums!

Strax ska Älsklingens kompis komma hit och dom ska spela gitarr. Jag ska läsa Harry Potter istället.



Grå: jag vet inte.. börjar bli riktigt jobbigt nu.


Har massor i skolan nu. Stress!

Kommentarer
Postat av: the man in black

tjifen....

2007-11-17 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0