Hemma i Etuna igen!

Kom hem till min kära hemstad för ett tag sen. Har hunnit klaga lite på snön som faller, åkt till Max, köpt hem hamburgare. Och ätit hamburgare. Och hälsat lite snabbt på min älskade katt. Ska sätta mig i soffan med henne i knät när jag är klar här. Och pussa på henne! Mmmm....
image54



Har jobbat hela dagen. Gick upp klockan 6 imorse. Är skapligt trött! Hängde på Västerås väldigt dåligt planerade tågstation en timme. Poop vad tråkigt det va..
Blev hämtad av mamma och syster på stationen hemma sen. Skönt =)


Imorgon är det party som gäller! Ska först till Tuna park med syrrorna och handla farsdagpresent. Och lite annat kanske. På eftermiddagen/kvällen ska Sofia, min älskling, komma hit och så ska vi spela Pictionary. Förra gången vann jag och Lisa, och det ska vi göra det här gången också! Lisa är ju inte myndig så vi får umgås lite med henne innan förfesten börjar. Hemma hos Sara förhoppningsvis ;-)
Efter det blir det dans hela natten! Woohoo!



Visst är hon vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0