Mer plugg nu då...

Jag orkar verkligen inte plugga mer. Vädret suger också! Nu vill jag bara få den här tentan ur världen. Med ett VG såklart. Och så tycker jag det kan börja snöa i stället för att regna. Eller så kan det vara varmt med solsken. Är trött på pissregn och mulet.. Min kropp mår inte bra av det.

Pendeltåget stant äggprutt på vägen hem också. Samtidigt som det är farligt för kroppen att visas och lukta för mycket på svavelgaser. Giftigt.. Bra SL. Ge oss mer svaveltåg så vi mår lite bättre. Stackars Peppe som skulle åka längre än till t-centralen.

Jaha, vad mer kan jag klaga på..?


Kanske kan få Älsklingen att vilja göra något kul ikväll... Fastän tentan börjar tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0