Mystisk brud

Igår på perrongen i tunnelbanan på väg hem.
Tjej kommer fram: Hej!
Jag (frågetecken): Hej...
Hon: Känner du inte igen mig?
Jag (frågetecken): Ehh, nej...
Hon: Jo, men det måste du väl göra?!
Jag (börjar bli besvärad): Hmm, nej, tyvärr...
Hon: Anna. Anna? Känner du inte igen mig? Iofs var det många år sedan vi sågs sist..
Jag: Hehe, neej.. faktiskt inte.
Hennes kompis: Du, vi måste gå nu
De vänder och ska gå..
Hon (vänder sig om i farten): Anna Karlsson heter jag i alla fall. Mickes tjej!
Jag: Stooort frågetecken!

Så om du vet att jag känner någon som heter Anna Karlsson. Eller att jag känner en Micke. Tell me. Hon verkade i alla fall supersäker på att vi kände varandra. Jag är ganska mer tveksam..


Är ledig i dag. Älsklingen också! Supermys att han är hemma igen. Har äntligen fått sova ut, och gott =)




Tänkte åka hem i helgen. Hitta på nåt Sofia-älskling?

Kommentarer
Postat av: Soff

JAAAAA!!!!! =D

2007-11-06 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0