Nu är det snart läggdags

Jag har pluggar nästan hela kvällen. För om två dagar smäller det. Måste sätta ett VG annars blir jag grymt besviken på mig själv. Och så har jag press på mig från annat håll också. Kanske inte så seriöst, men ändå. Jag vill mest ha VG för min egen skull såklart..

Ska somna snart. Men först har jag två saker som jag måste klara av:
1. Ta minst två stjärnor på Mario Galaxy. Spelade nyss klart den tråkigaste galaxen av dom alla! Den med spökhuset... Urk! Tävlade mot det där jävla spöket femton miljoner gånger utan att vinna. Sen den där stenbossen som jag alltid dog av. Och golvet som försvann just när jag inte ville... Men! Galaxen är äntligen avklarad och jag kan sätta spelfingarna i nästa!
2. Läsa minst ett kapitel i Potter-boken utan att somna! Somnar ju hela tiden just när jag börjat så jag kommer ju aldrig framåt i boken! Jag har liksom inte tid att läsa den på dagarna då allt just nu handlar om predation, konkurrens, artrikedom och ekologiska samhällen. Igen.



Om jag känner att det går bra på lördag ska jag verkligen unna mig något. En öl för att fira, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0