Nu är det snö i Stockholm!

Woho! Snurrade persiennen och såg dagens överraskning. Snö! Iofs ligger det inte så mycket på marken än, men det kommer nog göra det snart. Så när jag ska ut blir det mössan på!

Och jag är så stolt över mig själv! Jag tog tag i mig själv och gjorde en restuppgift från i våras. Fem poäng som bara väntade på att bli inkasserade. Damnit om den inte blir godkänd nu!


Jippi! Ugly Betty och Desperate ikväll!


Är fortfarande sjuk. Nästan mer än igår! Nu känner jag mig verkligen så där förkyld. Killar i den täppta näsan. Bihålor som ömmar... osv. Blä! Men imorgon ska jag jobba igen. En hel lång dag. MEN extrapengarna gör det värt.. Mycket viktigt nu när julen och snön kommer. Måste ha en varm vinterjacka. Jag och Ida ska nog åka och shoppa billigt i Barkarby faktiskt. Typ när vi får pengar nästa gång...


Fy! Nu slutade det snöa...

Kommentarer
Postat av: erk

bunny. jag vill också va nyttig, det går inte när mamma bakara pepparkakor helatin. :P

2007-11-13 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0