Slappar...

Phew. Har tagit det skamligt lugnt i dag. Låg i sängen och läste medans killarna gitarrade. Helt plötsligt knackade det på dörren då!
Jag ba shit, det är säkert någon som kommer klaga på oss från igår.. Älsklingen öppnar. Och det är vår granne. Som vill undersöka hur pass mycket hans musik låter igenom väggen. Hehe.. Och han lämnar över en lapp där det står att vi ska knacka vid 1. musiken börjar höras. 2. när det övergår till störande. Seriöst: en lapp med instruktioner! :D
Så Älsklingen knackar och undersöker ett tag. Grannen vill prova med en annan skiva också! Och så ska vi då knacka på samma sätt.. hahaha!
Jag höll på att dö....


Grå: bitarna faller på plats.


Imorgon har jag bestämt att jag och Älsklingen ska ta en promenad. För det gjorde vi inte i dag... Sen på kvällen ska jag träffa Ida och gå på Big ben och skratta lite. Borde nog plugga också. Typ resten av dagen. Poop.


Avis på Perk som är i London nu. Lyx.

Kommentarer
Postat av: the man in black

då var den roliga leken slut...hade gott!

2007-11-18 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0