Stort fuck!

Jag klarade inte tentan. FUCK FUCK FUCK! Jag vet iofs inte med vad jag missade. Bara att det står ett fett U efter mitt personnummer..
Så på lördag ska jag skriva om. Bajs..



Ikväll ska vi ha en liten fest här hemma. Brudarna och deras män kommer hit. Vi ska spela ett spel som Älsklingen köpte till oss igår. Veckans värsta. Sponsad av rix fm.. Men det var kul! Man får typ två påståenden pest eller kolera typ sen ska man gissa vilket de andra väljer. Ex: vad vill du helst: komma på din pappa med att kolla på porrfilm eller komma på honom när han spelar poker i kvinnokläder.
Hehe.


Gråmannen: du måste ju mer ledtrådar. Den finns ju hur många kända författare som helst! Hur känner du mig?


Jag ska fanimej få full pott på omprovet!

Kommentarer
Postat av: the man in black

"I have great faith in fools - my friends call it self-confidence"

2007-11-16 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0