Tenta imorgon!

Slutspurtstentaplugg har jag ägnat mig åt i dag. Först hemma, sen med diskussion i skolan. Superbra sätt att plugga på! Ångrar att jag skippade det tidigare i veckan. Bra att få andras åsikter på en fråga..
Så tentan är klockan 13 imorgon. Sen ska klassen, hela klassen hoppas jag, gå och käka och dricka öl tillsammans. Trevlans! Bra sätt att fira att en tenta är över. Vore perfekt om tentan går bra också =)




Ska bara kolla på tv och slappa resten av kvällen. Min hjärna är fullproppad med information så tar jag in annan fakta så kommer tentainformationen ploppa ut!

Kommentarer
Postat av: Milla

Johaaanna! Jag saknar dig.

2007-11-02 @ 18:55:34
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0