Trött!

Har jobbat hela dagen! Gick upp klockan 6. Och jag är fortfarande sjuk. Om inte mer än förut.. Poop it. Men kom iväg i alla fall. Arbetade tills klockan blev typ halv 7. Sen åkte vi hem. Hade klarat av 1400 block då! (och då är lika många inte godkända så, vi rensade typ 2800 block!!)
Käkade god mat sen.


Kul att fler bloggläsade avslöjar sig. Men den grå mannen är fortfarande ett mysterium. Har verkligen ingen aning!


Imorgon firar jag och min Älskling 5 år! Grattis oss! Hel dag med mys, god mat och mer mys... Mmm, underbart! =)



Snörvel... Jobbigt att vara förkyld.

Kommentarer
Postat av: the man in black

mitt smeknamn rimmar med en känd författares efternamn.

2007-11-15 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0