Vilken besvikelse..

Endast tre stycken har kommenterat. Nu är det faktiskt din tur =)
Jag vill veta! Är nyfiken..


Var i skolan i dag. Fram till tolv. Är fortfarande inte sugen på den här kursen men dagens föreläsning var bättre än de andra två i alla fall. Handlade om proteiner och enzymer. Och då inte vad de gör för kroppen utan hur de är uppbyggda. Boooring!


Sen träffade jag Ida och käkade lunch. Hittade ett kinaställe med buffé för 59 spänn! Ett kar här i Stockholm. Och maten var faktiskt god. Sen snackade vi ett tag. Sen gick vi hem. Jag handla iofs frukostmackor först. Ska ju upp tidigt imorgon och jobba. Måste gå upp kl 6 ungefär.
(har inte fått jobb - bara lite extra sådär)
Peppe ska följa med och hon landar i Stockholm efter en resa till London typ 11-12 inatt. Sen ska hon sova här. Jobbigt för henne att behöva åka till Märsta och sen tillbaka tidigt imorgon annars...


Efter jobbet så åker jag hem till Eskilstuna! Ska träffa familj, katt och kusin :D Suuuupernice! Me love it!
Min katt mår ju inte så bra så jag måste åka hem och ta hand om henne... :'(


Joråsåatte... Så är läget!

Kommentarer
Postat av: din kära mellansyster

okej då, jag läser också. när jag inte jobbar, som typ nu halv tolv en torsdagsnatt! snart ses vi syster. glöm INTE boken, you biatchie! puss

2007-11-08 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0