Aj, min skalle!

Just nu pluggar jag mer än heltid känns det som. Eller inte just nu, men igår. Och dagar innan det. Fältarbetet tar musten ur mig, min mage och mitt huvud. I dag skulle vi göra en powerpointpresentation till redovisningen vi ska ha på fredag. Direkt började jag få ont i huvudet. Det kan också ha att göra med att jag var hungrig efter lunch. Men troligen var det skolan, eller hur?
   Vi skyndade oss klart med den. Sen åkte vi till stan och käkade dubbel-cheeseburger-meal på Burger King. Värda! Sen drog vi oss och drömde om kläderna på Topshop och Monki. Måste spara lite på mina pengar nu..

Jag har en Älskling som masserar min rygg just nu.



Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0