Deadlines och redovisningar

Slutspurten på fälveckans arbeten just nu. Igår klockan 23:59 stängdes inlämningslådan för rapporten. Fast vi lämnade in redan vid 20. Min förtjänst. Jag slet med Indesign in i det sista! Medans Peppe var på dejt..
I alla fall. Skola idag igen. Men imorgon är jag nog nästan helt ledig. Ska göra klart allt som måste göras till fredagens redovisningar i dag. Eftersom vissa planerar in att jobba hela dagar, när det är som mest stressigt.. (grumf)


I helgen ska jag hem till Eskilstuna igen. Weeping Willows spelar på Harrys och så fyller Tvillingarna år. Perfa! Länge sen jag träffade dom. Ska bli skitkul :D



Men nu måste jag gå till tåget. Gjorde faktiskt en macka som jag ska äta i skolan. Men måste köpa en juice också. Det blir lite torrt annars.


Annars då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0