Det jobbiga är över...


Jummie!
Ska strax sticka hemifrån. Min resa bär av till Nordiska museet på Djurgården där det i helgen är chokladfestival. Jag kommer äta mig mätt för hela helgen! Och bunkra upp lite.. =)
Hoppas på många smakprover.. För det inträdet jag betalar i alla fall.


Det jobbiga är över. Det han knappt bli jobbigt. Bara innan. Litegrann, ungefär.
Men nu har jag skaffat mig minst 10 vuxenpoäng till. Av att ha klarat av det där...


Imorgon är det fest hos mig. Typ ingen kan komma, men det är ju som vanligt. Men vi ska leka hjortleken och spela konkurrensspelet. (den här kursen lär oss massor med nyttigt) haha!
Så är du sugen? Hör av dig!



Min älskling vad bäst som stöttade mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0